EKCOM AB - Din Inköpsorganisation i Kina.
Fyra enkla anledningar till att välja Ekcom.
1) Kostnader efter kundens önskemål:
Låg initialkostnad för marknadsundersökning samt produkt- och leverantörssoursing.
Fortlöpande arbete som t.ex prisförhandlingar, kvalitetskontroller, logistiklösningar, sker enbart efter kundens önskemål och debiteras efter utfört arbete.
2) Enkla affärer:
Inga uppstarts- eller etableringskostnader för eget kontor eller personal.
Inget personalansvar.
Inga betalda halvtidsagenter eller dyra handelshus, bara direktkontakt med leverantören.
3) Lokal närvaro:
Vi har kontor i båda länderna med egen personal. Våra kunder får alltid lokalt stöd.
Våra kunder behöver aldrig oroa sig för kommunikationsproblematiken. Vid eventuella problem så kontaktas de svenska kontoren.
Utbildad personal. Vår personal består av ingenjörer, administratörer, projektledare, inköpare och företagsledare. Bred kunskap för att säkra kvaliten i vårt arbete och våra kunders trygghet.
4) Samordning av logistik:
Vi ser till att våra kunder alltid får det bästa logistiska alternativet. Snabbast och kostnadseffektivast.
Välkomna att höra av er, om ni har funderingar eller frågor kring vår verksamhet, kanske nyfikna på hur vi kan hjälpa ert företag göra bra affärer i Kina