نظر منتشر شده
۱۰۱
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 54723
نادران با ارايه اسناد جديد؛ چرا به اتهامات رحيمي رسيدگي نمي‌شود؟
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۴۸
یک نماینده اصولگرای مجلس با ارایه اسناد جدید، ضمن انتقاد شدید از انتصاب محمدرضا رحیمی به عنوان معاون اول رئیس جمهور به سوابق و موضوع جعلی بودن مدرک وی اشاره و از رئیس جمهور خواست تا با تشکیل هیئت صالحه برای رسیدگی به اتهامات رحیمی تصمیم مقتضی اتخاذ کند.




LLD به چه معناست؟
Doctor of Laws - In the United Kingdom, Australia, New Zealand, and Europe, the degree is a higher doctorate usually awarded on the basis of exceptionally insightful and distinctive publications that contain significant contributions to the study of law
مخفف عبارت "دکتر در حقوق". در بریتانیا، استرالیا، نیوزیلند و اروپا، این درجه دکتری به فردی ارایه می‌شود که انتشارات استثنایی عمیق و متمایزی داشته باشد که به گسترش علم حقوق کمک‌های مهمی کند.



 
 


به گزارش الف از مهر، الیاس نادران در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس در نطق میان دستور خود اظهار داشت: در اصل 131 قانون اساسی آمده است در صورت عزل، استعفا، غیبت یا بیماری بیش از 2 ماه رئیس جمهور یا در موردی که مدت ریاست جمهوری پایان یافته و رئیس جمهور جدید بر اثر موانعی هنوز انتخاب نشده و امور دیگری از این قبیل معاون اول رئیس جمهور با موافقت رهبری اختیارات و مسئولیت های وی را برعهده می گیرد.



وی ادامه داد: شاید یکی از دلایل حساسیت های اجتماعی نسبت به انتصاب آقای مشایی، این جایگاه حساس معاون اولی بوده است آیا انتظار زیادی است که در جایی که معاون اول به ضرورت با موافقت رهبری مسئولیت های رئیس جمهور را بر عهده می گیرد قبل از انتصاب نظر معظم له اخذ شود؟ آیا از قانون اساسی بر نمی آید که معاون اول رئیس جمهور علاوه بر صلاحیت های عمومی که باید وزرا، معاونان رئیس جمهور و سایر مسئولان اجرایی داشته باشند از صلاحیت های اخلاقی و رفتاری ویژه ای برخوردار باشد؟



نماینده تهران تصریح کرد: به راستی اگر نهادهای نظارتی و قضایی کشور به وظیفه خود عمل می کردند کار به اینجا می کشید؟ بیش از یک سال پیش نسبت به اصالت مدرک دکترای ادعایی آقای رحیمی به رئیس مجلس تذکر دادم که جدی نگرفتند. بیش از یک ماه پیش تذکر شفاهی دادم و نامه نوشتم باز هم پیگیری نکردند و امروز هیئت رئیسه مجلس در این سیئه (اشتباه) شریکند و باید به افکارعمومی پاسخگو باشند. قول داده ام مسئله را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنم و بر این عهد خود پایبندم اما در این روزها اتفاقاتی می افتد که ضرورت این هشدار عملی را مضاعف می کند.



وی گفت: آقای رئیس جمهور در موقع بررسی صلاحیت وزیران گفتند "شما صلاحیت های عمومی را بررسی کنید و کارآمدی را به من واگذارید" آیا اجازه داریم درباره صلاحیت عمومی معاونان ایشان اظهار نظر کنیم؟ آیا اتهامی که صلاحیت استخدامی یک کارمند را مخدوش می کند و مجازاتهایی مثل زندان در پی دارد قابل رسیدگی نیست؟ آیا دروغگویی، سوء استفاده از عنوان مجعول و تطمیع جرم نیست؟



نادران خاطر نشان کرد: قبلا ایشان مدعی بود که مثل آقای کردان دکترای افتخاری دارد ، اما بعدها پا را از این فراتر گذاشته و مدعی شده است که مدرک تحصیلی دکترا دارد.



وی با هماهنگی اتاق فرمان سندی را که در دست داشت در مانیتورها به نمایش گذاشت و گفت: به این سند توجه کنید این مربوط به تاریخ 87.3.20 است که پس از آن به رئیس مجلس تذکر دادم. علیرغم پیگیری هایی که کردم ایشان با وجود چنین ادعاهایی نه به دانشگاه آزاد، نه به دیوان محاسبات و نه به ریاست جمهوری یک سند مبنی بر داشتن مدرک دکترا ارائه نکرده است آیا این از حقوق مردم، نظام و نهادهای قضایی نیست که به این استفاده معنوی از عنوان مدرک تحصیلی دکترا رسیدگی کنند؟



نماینده تهران ادامه داد: تذکر دیگری که داده بودم صحبت های ایشان در یکی از مراکز استانهای کشور بود که "چون به آقای احمدی نژاد رای بالایی داده اید اعتبارات عمرانی شما را زیاد کرده ایم" امروز در همان شهرستان بنرهای بزرگ و البته بدون امضا نصب می شود و انتصاب ایشان را تبریک می گویند ، امری که در هیچ دوره ای سابقه نداشته است.



نادران خاطر نشان کرد: علیرغم تلاش های ایشان و مقامات عالی کشور و برخلاف سنت گذشته که به رئیس دیوان ملاقات های سالیانه می دادند، در طول 4 سال ریاست ایشان بر دیوان محاسبات حتی اجازه یک ملاقات با رهبری پیدا نکردند ، آیا این برای آقای رئیس جمهور جای تامل باقی نمی گذاشت. آقای رئیس جمهور در هنگام رای اعتماد به آقای کردان در جلسه ای با نمایندگان فرمودند مخالفت انجام شده نسبت به فرد دیگری غیر از آقای کردان بوده است آیا جا نداشت امروز نظر معظم له را به ویژه در مورد این انتصاب جویا می شدند؟



عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس خاطر نشان کرد: در پایان از آقای رئیس جمهور انتظار دارم فورا هیئت صالحه ای را برای رسیدگی به اتهامات ایشان که خیلی فراتر از آنچه بیان شد و اسناد آن آماده تقدیم است تشکیل و تصمیم مقتضی اتخاذ کنند.



وی همچنین از هیئت رئیسه مجلس، کمیسیون های آموزش و تحقیقات، برنامه و بودجه و اصل 90 خواست تا به استناد به تبصره 6 ماده 33 آئین نامه داخلی مجلس گزارش خود را تقدیم صحن علنی مجلس کنند.



نادران ادامه داد: از قوه قضائیه و مجتمع رسیدگی به تخلفات کارکنان دولت می خواهم درباره صلاحیت عمومی ایشان و اتهامات انتصابی رسیدگی و افکار عمومی را در جریان امر قرار دهند.



وی تاکید کرد: بدیهی است در این راستا اگر این تلاش ها به نتیجه نرسد به فضل الهی به وظیفه نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی عمل خواهم کرد.



الف آماده است توضیحات معاون اول رییس جمهور درپاسخ به نادران را منتشر کند.





مرتبط:

نادران - معاون حقوقي - پارلماني رييس‌جمهور پاسخ دهد





 
اکسیر
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۵:۰۸:۲۴
گیریم که رسیدگی بشه مگه با کردان چه کار کردند که با بکنند به جز اینکه یه پست دیگه بهش بدن اونم جایی که نمایندگان مجلس دیگه کاری به کارش نتونن داشته باشن (238252)
 
سبورجیان
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۶:۰۸:۰۴
حق با اكسير است، باور كنيد الان وضع به گونه اي شده است كه افرادي كه واقعا زحمت كشيده اند و دكترا اخذ گرده اند خجالت مي كشند بگويند دكتر هستند. عده اي شان علم را پايين آورده اند. بايد اصلاحاتي در مجلس انجام شود تا جلوي اين مسايل گرفته شود. (238303)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۲۲:۱۶:۲۶
الف کولاک می کند.
در این راه جوانان عدالتخواه و فرزندان راستین خمینی کبیر را حامی خود بدانید (238497)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۱۵:۰۳:۱۰
جناب نادران :

- ملت مدتهاست كه ميداند 90 درصد از مدارك تحصيلي مسئولين , يا اهدائي دانشگاه آزاد و رانت خواري و ويژه خواري است, و يا اهدائي ملكه اليزابت و همكارانش در اروپا, و يا دانشگاههاي من درآوردي مثل هاوائي و...

- جنابعالي (و رفقاي مجلسي و ضد احمدي نژادتان) اگر واقعا نگران ملت بوديد , بايد قبل از همه, به سراغ معدن مدارك بي هويت, كه همان دانشگاه آزاد و آقاي ج عزيزتان است ميرفتيد. شما اگر نگران ملت هستيد, جلوي وقف غيرقانوني دانشگاه آزاد ميرفتيد.

- بعنوان مثال, آيا تصور ميكنيد كه ما باورمان ميشود كه آقاي يك حقوق دان است؟ ايشان خودش اعتراف ميكند كه با استناد به حرفهاي زباني (و ننوشته شده) البرادعي, پاي ميز مذاكره نشسته و همه چيز را تعليق كرده است. آيا اين كار يك حقوقدان است و يا حتي كار يك آدم با سواد؟ آيا ايشان دستش شكسته بود كه قبل از شروع جلسه تعليق, حرفهاي البرادعي را روي كاغذ بياورد و در شروع جلسه, يك كپي به حاضران بدهد و بگويد كه با استناد به اين تعبير آقاي البرادعي از تعليق, ما مذاكره ميكنيم و از البرادعي و ديگران بخواهد كه زير آنرا امضا كنند و بعد جلسه را ادامه دهد؟ به خدا قسم كه ماها اين كلك هارو سال اول دانشگاه ياد گرفتيم و اگر استادي زباني حرفي ميزد, ما پنج دقيقه بعد برايش ايميل ميفرستاديم( كه تو اي حرف را زدي و اگر اشتباه است لطفا تصحيح كنيد ), تا بعدا نتواند زير حرفش بزند. ادعاي حقوق دان بودن هم نداشتيم!
خنده دارتر اينجاست كه جناب خ و م هم از ر دفاع ميكنند و ادعا ميكنند كه ر بيگناه است و البرادعي گولش زده! بجاي اينكه ر را براي فراهم كردن محيط گول زننده, سرزنش كنند, كه اين هم نشاندهنده سواد و كمالات اين دو بزرگوار است.

خلاصه اين اسلحه مناسبي براي ضربه زدن به دولت نيست و فقط به نظامي ضربه ميزند, كه در آن آقاي ج بدون هيچ ترس و وحشتي, تاخت و تاز ميكند. (238617)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۲۱:۵۵:۱۹
یک مطلبی را در حاشیه این تذکر به جا، می خواستم مطرح کنم

همان طور که بخاطر دارید؛ در جریان رای اعتماد برای کابینه دهم، سردار وحیدی برای وزارت دفاع معرفی شدند، ایشان از نیروهای متخصص و متعهد و فراجناحی کشور می باشند؛ به طوری که این شهید زنده حادثه بمب گذاری 8 شهریور 60، از زمان دولت اصلاحات در پست قائم مقامی وزارت دفاع فعالیت می کردند و هیچ مشکلی از لحاظ تخصص و تعهد نداشتند و به هیچ جناحی در کشور هم وابسته نیستند.

اگر خاطرتان باشد در همان زمان رای اعتماد هم حجمه سنگین رسانه های صهیونیست بر عیله ایشان شروع شده بود و نمایندگان محترم مجلس نیز در فرصت های مختلف، جواب این یاوه سرایی ها را می دادند و از رای قاطع خود نسبت به دخالت اسرائیل در ایران صحبت می کردند و با توجه با شرایط درخشان سردار وحیدی از یک سو و لزوم نشان دادن همبستگی کشور در مقابل دشمن خونخوار از سوی دیگر، انتظار همه مردم این بود که ایشان با رای قاطع تمام نمایندگان به این مست برگزیده می شود.

اما بر خلاف انتظار همگان، بیش از 50 رای مخالف و ممتنع به ایشان داده شد که ضربه سنگینی به همبستگی کشور زد و نشان داد که برخی جریان های خاص! به خاطر مطامع و غرض های شخصی، چشم خود را بر تمام شایستگی های یک سردار می بندند و حتی در مقابل پیام تهاجم دشمن تروریست اسرائیلی نیز، از این عقیده باطل خود کوتاه نمی آیند و برای ضربه زدن به دولت اصولگرای عدالت محور، حاضرند که ننگ چنین عملی را به خود بخرند.

اما همان افرادی که دیروز چشم خود را بر شایستگی های شهید زنده انقلاب بستند؛ امروز جدی ترین حامیان در پست معاونت رایست جمهوری شده اند و شدیدترین حمایت ها از این شخص را نمایندگان اصلاح طلب مجلس و حتی جریان نهضت آزادی در بیرون از مجلس انجام می دهد!

به نظر می رسد که این قضیه تکرار همان سیاست کثیفی است که سایت الف هم پیش از این به آن اشاره داشت و در نوشته ای به نام \"ماکیاولی شاخ نداشت\" نبست به حمایت اصلاح طلبان از کردان! معلوم الحال واکنش نشان داد (http://alef.ir/content/view/33985/) و از رفتار ضداخلاقی و روش ماکیاولیسمی آن ها انتقاد کرد.

به نظر می رسد که با عیان شدن رویه اصلاح طلبان در ماه های اخیر و ضدیت آنان با انقلاب از یک سو و حکایت رای آنان به نفع اسرائیل در مجلس از سوی دیگر و ادامه روند ماکیاولیسمی آنان، شایسته است که برخورد جدی و قاطعی با آنان صورت گیرد و کسانی را که حتی به قیمت راضی کردن اسرئیل تروریست و دشمن مردم ایران، دست از غرض های شخصی خود بر نمی دارند را به سزای کار خود رساند.

انتظار دوستداران انقلاب نیز آن است که برخی نمایندگان اصولگرا مانند علی مطهری نیز که معبر این گروه های ماکیاولی شده اند، به خود آیند و در کنار بقیه افراد معتقد به امام و انقلاب در مقابل این خط انحرافی آشکار، بایستند و به جای تلاش برای همسویی با آنان (که نتیجه ای جز نابودی انقلاب ندارد)، موضع محکم و صریحی در مقابل آنان بگیرند و حالا که آنان اینچنین آشکار، روش ضدانقلابی و اسرائیل شادکن خود را در کنار خط ماکیاولی خود در پیش گرفته اند، به مقابله با آنان و نجات اننقلاب پرداخت.
و در این راه از آقاین دکتر توکلی و نادران و دوستانشان تقاضا می شود که دست از محافظه کاری بردارند و به جای دلسوزی بی جا برای آن ها و پیش از آنکه این جریانات، بتوانند ریشه انقلاب را بزنند؛ به نجات میراث امام و شهدا بپردازند. (238486)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۱۰:۰۲:۳۶
با سلام
يكي از همكاران اينجانب اقدام به جعل مدرك ديپلم كرده بود بابيست و پنج سال سايقه مجبور كردند كه تقاضاي بازخريدي بدهد
هشت نفر ديگر از كارمندها را هم كه مدرك ديپلم جعل كرده بود ند تا تغيير وضعيت استخدامي پيدا كنند مجبور به استعفا شدند
تازه همه اين موارد با غمض عين مديران و حراست صورت گرفت و گرنه آموزش و پرورش تقاضاي معرفي افراد به اداره آگاهي و قوه قضائيه را داشت
ولي با كردان چه كردند هنوز در حال دريافت حقوق از دولت است هنوز داراي دفتر و رئيس دفتر است هنوز ميتواند توهين كند( طي خبر سايت عصر ايران ) (238618)
 
نیما
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۵:۱۴:۳۹
زمانی که بحث آقای کردان بالا گرفته بود آقای در اظهار نظر عجیب گفت هر گونه تشکیک در مدرک آقای کردان پیگرد قانونی دارد . هر چند با خود آقای کردان کاری نکردند حداقل امیدوارم اگه آقای از شغل جدیدشون بر کنار شدن به جای گرفتن یه شغل جدید به دادگاه به دلیل تخلفشان معرفی بشوند (238258)
 
آرش
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۰۱:۲۹:۴۲
من از آقای احمدینژاد تعجب میکنم با اینکه میدانستند بسیاری از نماینده های مجلس به مدرک آقای مشکوکند چرا از ایشان در کابینه استفاده کردند؟ این مملکت ما واقعا سرزمین عجایب است. هر چیز عجیب و غریب که در این دنیا فکرش را بکنید در این مملکت داریم. آدم یاد کارتون جزیره ناشناخته(همان سرندیپیتی خودمان) میافتد. (238556)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۴ ۱۷:۱۰:۲۷
مثل اينكه شما رئيس جمهور مكتبي مردمي كاري كاردان و شايسته را هنوز نشناخته اي برادرجان
اينكه تعجبي ندارد 4 سال است مرغ ايشان 1 پا داردو گوششان به حرف هيچ احدالناسي چه اصولگرا و ... بدهكار نيست (239351)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۵:۱۵:۲۱
نادران جان ، تو خیلی خودشو ناراحت نکن.

فرض کن موفق شدی مثل کردان این یکی رو هم کنار بزنی ،یکی دیگه میاد مثل محصولی.پس خیلی فرق نخواهد کرد.

در ضمن حالا مثلا احمدی نزاد که مدرک راست راسنکی داره چکار کرده که این بنده خدا نمی تونه بکنه؟

تازه جایگزین شدن معاون اول به جای رییس جمهور هم باید با اجازه رهبر باشه ، که اگه خدای نکرده اتفاق افتاد ، رهبر اونوقت اجازه نمی دن.

پس دیگه مشکل تو چیه و می خوای به چی برسی که هی به این بنده خدا گیر می دی، هان؟ (238259)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۵:۱۹:۳۰
هر دم از این باغ بری می رسد، تازه تر از تازه تری می رسد!
یاد دکتر (!) کردان بخیر (238265)
 
سعید امامی
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۵:۲۱:۰۰
.راستی چرا اقای موسوی خاتمی را دکتر خطاب کرد؟در حالی که یک لیسانس فلسفه بیشتر نبود؟به نظرم این مدرک ها یه بیماری خطرناک بین همه است هرکی زورش برسه پول بده دکتر میشه اقا مگه غیر اینه؟ربطی هم به این دولت و اون دولت نداره.خیلی از سیاست مدارای ما مدرکشون اینجوریه.خیلی ها تو قوه قضاییه و همون مجلس مدرکشون اینجوریه.زن موسویم هست راستی.اینها دکتراشون رو زمان رفسنجانی گرفتن مثلا کردان با زن موسوی هم کلاسی بوده جالب نیست؟ (238267)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۷:۱۹:۱۳
عزیز من خاتمی 30 سال حقوق دکترا نمی گرفته در ضمن آقای خاتمی دکترای افتخاری واقعی دارند تاکید می کنم واقعی نه جعلی (238360)
 
آرمین
۱۳۸۸-۰۷-۱۴ ۰۲:۲۸:۴۳
اول برای خاتمی ادعای دکترا شد و سپس به او دکترای افتخاری دادند! متعصب نباشید که فقط عیوب یک طرف را ببینید. (239051)
 
بهروز
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۷:۴۸:۴۹
چه جالب
بايد به عرض تون برسونم خاتمى سال ۷۶ ليسانس داشت كه يه عده بش گفتن دكتر و به سيد انتقاد شد چرا نگفتى همون جا دكتر نیستی(همونیكه رئيس دولتِ نهم تو مناظره گفت)
اما خاتمى در اين مدت ۱۲ سال دكتراا گرفت (اگه اشتباه می کنم بگید)
ما كه مدارك زهرا رهنوردديديم مشکلی به نظرم نیومد....بايد راسى دولتِ ۹ حرفی رو كه زد به ما ثابت كُنه (238376)
 
۱۳۸۸-۱۰-۰۷ ۰۱:۱۴:۵۶
آقا بهروز شما یه نگاهی به مدارک رهنورد و جای خالی نمره بکن متوجه میشی...در ضمن یه جمع و تفریق ساده سالها هم نشون میده که همزمان دانشجوی فوق لیسانس و دکترا بوده
خودتو گول نزن الکی (264789)
 
علی
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۸:۵۱:۱۷
راستی فکر کنم مطلب را متوجه نشدید صحبت از و مدارک جعلی ایشان است . (238409)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۲۰:۱۰:۲۰
فکر کنم شما هنوز نمیدونید که خاتمی الان هیچ سمتی نداره ولی معاون اول است!

بهترین راه برای فرار از جواب سوال را با سوال دادن است





توهین ی که نکردم پس منتشر کنید (238447)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۲۱:۳۴:۴۷
مگه تو قانون گفته معاون اول باید دکتر باشه.؟میدونم که مدرک همین معاون اول از دکتر خاتمی شما بالاتر و صد البته توانا تر هم هستند.اقایی احمدی دوست داشته هرکی رو که میخواد انتخاب کنه شما کی هستی که حق مسلم رئیس جمهور رو نادیده میگیری؟ (238483)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۲۰:۳۷:۳۸
داداش مشکل مدرک نیست
مشکل دروغگوییه (238970)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۴ ۰۱:۳۴:۰۰
احمدی نژاد که در دوران فوق لیسانسش فرماندار ماکو بوده در دوران دکتری استاندار اردبیل.کی تونست تز بنویسه مقاله بده یک استانی را هم اداره کنه؟ (239044)
 
احسان
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۲۲:۳۶:۰۷
ایشان از یکی از دانشگاه ای روسیه (فکر کنم به خاطر کتابشان دکترای افتخاری گزفتن) که ر کس خواست عکس آن مراسم را ختمتش عرض کنم. (238503)
 
سيد محمد
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۱۶:۳۶:۴۴
دوستي كه علي‌القاعده مطلع بود مي‌گفت مير حسين موسوي، معماري خوانده و بدين‌علت كه معماري زير گروه هنر است حق ندارد از عنوان مهندسي استفاده كند ولي ...... (بقيه‌اش را خودتان مي‌دانيد)
اين مسائل سابقه در سابقون دارد (238895)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۵:۲۹:۲۹
پیگیری این نماینده محترم بسیار خوب و بجا است. اما سوال اصلی اینجاست که اگر به فرض رسیدگی شد و مدارک اقای جعلی یا نادرست بود، چه برخوردی با ایشان می شود؟ مگر با کردان چه برخوردی شد؟
به نظر شما جرم جعل مدرک و سو استفاده های بعدی از ان در ایران چه جرمی دارد؟ اگر یک فرد عادی مدرک دکترا جعل می کرد،هیچ برخورد قضایی با وی نمی شد؟ (238276)
 
حسن
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۵:۳۰:۳۳
با رسیدگی دقیق و بدون اغماض به تخلفات احتمالی آقای موافقم ، آقایان نادران ، توکلی ، زاکانی ، از نیروها مخلص و مورد اعتماد هستند . از این بزرگواران می خواهیم تا آخر این موضوع را پیگیری کنند و افکار عمومی نیز حمایت خواهد کرد . باید یاد بگیریم در نظام اسلامی اصالت با افراد نیست بلکه با اصول و ارزشهاست و با هرکس در هر مقامی در صورت تخلف از قانون برخورد خواهد شد (238278)
 
mhm
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۵:۵۹:۱۶
آقای احمدی نژاد باید پاسخ دهد با این کارها بنظرم توهین به ملت ایران است بابا یکی به این آقا بگه تو این بچه بازی ها را در نیار مردم هم از توقوع آپولو هواکردن نداران
بابا یکی غضنفر را بگیره مارادونا را وللللللللللللللللللللللللللللللل کنید (238293)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۶:۰۹:۰۷
متاسفانه صدور مدارک دکترای تقلبی و دکترای سفارشی و دکترای درحین خدمت و دکترای خارج از خدمت در بین مقامات بسیار زیاد شده و افرادی که با سالها تلاش و زحمت و با هزینه مالی و زمانی ، مدارک عالیه و دکترا گرفته اند دیگر با خجالت خود را دکتر معرفی می کنند. آنهایی که چنین مذارکی را به صورت واقعی گرفته اند به دلیل غیر از یدک کشیدن چنین عناوینی هستند. چرا علم و تحصیل را اینچنین به بازی گرفته ایم. چه شخصی باید پیگیر باشد. (238306)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۱۳:۰۸:۴۶
چرا علاوه بر و کردان افرادی که از دانشگاه هاوایی مدرک گرفتند را پیگیری نمی کنید؟ چرا نبیند سعید م چگونه دکترا گرفت؟ (238760)
 
ساسان محمدی
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۶:۱۲:۱۱
یک سوال اساسی
در روزهای اول انتصاب ، آقای نادران اعلام کردند که بدنه مجلس از این انتخاب رضایت ندارد درحالی که امروز نامه اعلام حمایت 211 نماینده مجلس از قرائت شد!
آیا آقای نادران نظز شخصی خود را به جمع تعمیم نمیدهند؟ (238311)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۰۰:۳۱:۱۲
پس وای به حال ما با این نماینده هایی که اکثریت شون طرفدار متقلبین هستن.
باید کار از دادسرای کارکنان دولت پیگیری بشه. من اگه وقت داشتم شکایت می کردم. (238547)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۶:۱۵:۲۲
راجع به مدارک دکترای راست راستکی آقایانی که اسم بردید یک سر نخ بدهم. از دکتر بپرسید. لیکن از دکتر واقعی.او می داند کی صلاح بوده که مدرک بگیرد. (238317)
 
مصطفی
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۶:۲۳:۲۴
واقعا آدم تعجب می‌کنه وقتی این حرف‌ها رو می‌شنوه:
آیا دروغگویی، سوء استفاده از عنوان مجعول و تطمیع جرم نیست؟
والا تو اون مناظرات آقای احمدی‌نژاد جریان هاله‌ی نور رو تکذیب کردند. ولی دفتر آقای جوادی آملی تایید کردند. خوب مگه اون دروغ نبود؟
وقتی شما به اون قضیه گیر ندادید اینجا هم حق ندارید چیزی بگید. (238325)
 
سيد مهدي
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۶:۳۰:۵۸
باسلام
يك سوال جدي براي من مطرح شده كه اميد وارم دوستان الف به من جواب دهند
در خصوص همين آقاي كه الان ادم بي صلاحيتي شده
مگر با راي همين نمايندگان اصول گرا كه اكثرا در مجلس هفتم بودند ايشان به عنوان رئيس ديوان محاسبات انتخاب نشد . و از عملكرد ايشان نيز تقدير شد پس چرا همين آقا وقتي از طرف رئيس جمهور انتخاب مي شود بايد اين همه رئيس جمهور تحت فشار قرار گيرد در ضمن اين جانب علقه اي به نام برده ندارم (238330)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۶:۳۳:۵۸
هنوز چند ماه از ماجراي كردان نگذشته حالا اين بار بايد وقت و هزينه مملكت و مجلس و مردم بايد صرف انتخاب معاون اول بشه. اول مشايي بعد بعد ... آخه جناب آقاي رئيس جمهور چرا همه آدمايي كه شما دست روشون ميذاريد بايد يه مشكلي تو كارشون باشه؟ قحط الرجاله؟ يا شما ريگي تو كفشتونه كه هرچي دوست و رفيقتونه يا مدرك جعلي دارند يا يا مردم قبولش ندارند يا رهبري يا ... (238282)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۶:۳۴:۵۰
چند وقت قبل ماشین مرا پلیس نیروی انتظامی متوقف کرد بدلیل اینکه فقط یکی از شماره های جلوی ماشین با روغن تبدیل به عدد دیگر شده بود و کاملا هم مشخص بود. نیروی انتظامی پس از توقیف ماشین اینجانب مرا به داد گاه فرستادن و کلی جریمه کردند فقط بدیل دستگاری در اسناد و مدارک دولتی
حالا به نظر شما با آقای کردان چه کردند بجز اینکه یک پست بالاتری بهش دادند چرا ما اینقدر خودمان را گول میزنیم چرا و برای چه و به چه قیمتی (238314)
 
بسیجی منصف
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۶:۳۶:۰۳
الناس علی دین ملوکهم فرمودند که مردم به روش حاکمان خود خواهند بود.
واقعا\" گریه داره این دیگه ربطی به اصلاح طلب و اصولگرا نداره بابا این یک عقیده است و کلیشه برای ساختن جامعه . من به احمدی نژاد رای دادم ولی واقعا\" اینقدر ایشان بی کس و کار شده که هرچی آدم مثل کردان و است دور و برش هستند و او دچار قحط الرجال شده؟
بابا حیثیت یک مملکت اسلامی و یک ملت سرافراز را اینطوری به بازی نمیگیرند.
آخه مگر این حکومت برای کی مانده که بعضی ها برا ماندن برآن اینطوری دست و پا می زنند.
خوب آقای احمدی نژاد شما اگر از سوابق معاون اول خودتون بی اطلاعید پس اومدید چی را درست کنید؟ آیا این افراد با القاب تقلبی ( اگر ثابت شود) چه حیثیتی برای دیگر دولتمردان و متخصصان شما باقی میگذارد؟بابا المومن کیس پس کو آن کیاست شما ؟ خوب اینها که دارند ترویج تظاهر و دروغ را در جامعه می کنند گناه این مطلب پای کی نوشته میشود؟ غیر از من و امثال من که به شما اعتماد کردیم و رای دادیم؟ چرا اصرار دارید با فرهیختگان اصطکاک داشته باشید و مدارک را بی ارزش جلوه بدهید؟
خدا میداند چه در دل رهبر این مملکت می گذرد که نمی تواند علنا\" شما را متنبه سازد.بابا دیگه بس است والله اینقدر یه دنده بازی اونم مانور روی حیثیت مردم مسلمان؟ (238333)
 
سیاوش
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۶:۳۹:۲۵
مگه همین آقای تا چند سال پیش با رای همین نماینده های مجلس سکان دار یکی از ادارات مجلس - فکر کنم دیوان محسبات- نبود چرا ان وقت دتبال صحت مدرک نم گشتن الان یادشان افتاده که مدرک جعلی هست (238337)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۷:۲۲:۲۰
شما رو به خدا بي خيال شين.
موضوعات مهمتر رو بچسبين.
اين همه خلاف داره تو مملكت انجام ميشه گير دادين به اين موضوعات چيپ و بي ارزش. (238361)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۷:۳۳:۳۸
وقتی دولت برای قوانین مصوب مجلس طره خرد نمی کنه, حالا دو تا دکترای الکی و دروغ پشت دروغ که دیگه قابلی نداره! متاسفانه مجلس در این 4 سال, به امید همکاری با دولت, خودش رو داماد سرخونه کرد و وجهه نمایندگیش رو تضعیف کرد. احتمالا به زودی هم همین چند تا دونه نماینده مستقل هم یا بازنشستونده می شن یا خلاصه به یه بهانه ای مرخص می شن تا تیم باقیمانده دیگه کاملا نماینده دولت بشن, نه نماینده مردم. (238365)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۷:۳۶:۳۷
چرا همه ین دکتر تقلبی ها رو از خاتمی و زهرا رهنوردگرفته تا کردان و اسمشون رو اعلام نمیکنند و آبروشون رو نمیبرن
باید کاری کنند که دیگه کسی جرات نکنه الکی برای خودش عنوان و مدرک دروغی درست کنه
فرقی هم نمیکنه از کدوم جناح باشه (238368)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۱۹:۴۱:۴۴
تا همین اواخر در سایت الف مطالبی منتشر می شد که آقای احمدی نژاد به دلیل رسانه ای کردن نام بعضی از اشخاص به دلیل آنکه جرم آن ها هنوز اثبات نشده گناه بزرگی مرتکب شدند و کاری خلاف قانون رو انجام دادند و در مورد نیت احمدی نژاد و قضایای دیگر هم بحث های مفصلی شد. حال سوال من از آقای توکلی و نادران اینست که جرم آقای در هیچ مرجعی صالحه ای اثبات نشده پس چطور این موضوع رو شما رسانه ای می کنین؟ با توجه به بیانات رهبری در نمازجمعه تاریخی 29 خرداد که فرمودند \" اسم بعضى از اشخاص برده شد كه اينها شخصيتهاى اين نظامند؛ اينهاكسانى هستند كه عمرشان را در راه اين نظام صرف كردند. بنده در نماز جمعه هيچوقت رسمم نبوده است از افراد اسم بياورم؛ اما اينجا چون اسم آورده شده است، مجبورم اسم بياورم. به طور خاص از آقاى هاشمى رفسنجانى، از آقاى ناطق نورى من لازم است اسم بياورم و بايد بگويم. البته اين آقايان را كسى متهم به فساد مالى نكرده؛ حالا در مورد بستگان و كسان، هر كس هر ادعائى دارد، بايستى در مجارى قانونى خودش اثبات بشود و قبل از اثبات نميشود اينها را رسانه‏اى كرد. اگر چيزى اثبات بشود، فرقى بين آحاد جامعه نيست؛ اما اثبات نشده، نميشود اينها را مطرح كرد و قاطعاً ادعا كرد. وقتى اينجور حرفها مطرح ميشود، تلقى‏هاى نادرست در جامعه به وجود مى‏آيد، جوانها چيز ديگرى خيال ميكنند، چيز ديگرى ميفهمند.\"آیا این حرکت و اقدام شما پسندیده و قانونی است؟ وسوال آخر، از نظر شما بالاخره قبل از اثبات یک جرم، نام اشخاص را می توان رسانه ای کرد یا نه؟ امیدوارم سانسور نفرمایید. (238434)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۲۰:۳۷:۰۳
باا ین استنادات آقای نادران جرم آقای محرض است از طرفی نماینده مجلس حق دارد صریح اظهار نظر کند ازطرف دیگر آقای نادران به قول خودش از مدتها دنبال این رسوایی بوده اما اهمیت داده نشده پس چه بهتر در همان ابتدای کار این روند متوقف شود
درضمن آقای کردان اکنون در یک پست مهم می خواهند خدمت بکنن (238465)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۲۰:۱۱:۵۸
مگر اقای ریس جمهور را با عنوان دکتر منتسب کردند که این همه جنجال می کنید خیلی ها عنوان دکتر را یدک می کشند البته به برکت دانشگاه ازاد و امثالهم برخی نیز با واسطه شجره نامه خود مفت و بی منت دکتر شده اند (238450)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۰۰:۰۴:۳۹
برادر دروغ گناه کبیره است
متاسفانه از اصل دور افتاده اید (238538)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۰۸:۴۵:۳۹
دوست خوب ناشناسم مسئله، مسئله جعل مدرک این آقاست نه انتصابشون//وقتی بخاطر جعل مدرک دیپلم یک کارمند ساده را از کار بیکار می کنند آیا نباید این آقا هم برکنار شوند؟مگه قانون فقط برای عوام لازم الاجراست؟ (238585)
 
كيا
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۱۲:۳۴:۱۰
جناب اقاي ناشناس . اصلا مطلب را گرفتي يا نه ؟ خيلي ها عنوان دكتري را يدك ميكشند به بركت دانشگاه ازاد وبرخي به واسطه شجره نامه دكتر شده اند يعني چه ؟ مطلب چيز ديگري است يعني معاون اول رييس جمهور بايد با يك عنوان دروغي به اين سمت گمارده شود ؟ حالا هم كه كسي پيدا شده و اين قضيه را پيگيري ميكند به جاي دستت درد نكند همچون شمايي بايد وارد بحث شده و به همه توهين كند؟ اقاي عزيز انهايي كه از دانشگاه ازاد دكترا گرفته اند پدرشان را در اوردند هم از لحاظ مالي و هم از لحاظ سخت گيري هاي مربوط به درس و دانشگاه . به نظر حقير شما مرتكب يك گناه بزرگ شديد وبايد فكري به حال خود كرده و حداقل از كساني كه مورد نظر شما بوده اند عذر خواهي و حلاليت بطلبيد . (238734)
 
عباس
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۱۵:۱۳:۳۸
آقای ناشناس که می گی - مگر اقای ریس جمهور را با عنوان دکتر منتسب کردند ... - موضوع اینه که طرف خودش ، خودش رو دکتر صدا می زده و بابت اینها پست و حقوق دریافت کرده . (238698)
 
سیاوش
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۲۰:۴۶:۳۸
یادمه وقتی کردان رو کنار گذاشتن اقای احمدی نژاد در 20:30 گفت مساله ی مهم کار هست نماینده ها نباید با مدرک و تحصیلات کار داشته باشند! حالا من نمیدونم چرا نماینده ها بی خیال مدارک تحصیلی دوستان رئیس جمهور نمی شن (238467)
 
سیاوش
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۲۰:۴۸:۱۹
لطفا کاری کنید که کسی نتونه نظر تکراری بفرسته از جمله آقای ناشناس و دانشجو که همه مشخص هست که از یک نفر هستند اینجوری حق دیگران از بین میره!
با تشکر (238468)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۲۰:۴۹:۰۵
زياد بولدش نكنيد.هنوز هم ميرحسين درغگوي بزرگه. مردم رو دور نزنيد. 30 ثانيه تفكر عميق مي خواد. (238469)
 
امید
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۲۰:۵۴:۱۱
به خدا دکترای واقعی هم بیکارن یا یک گوشه ای خاک می خورن یا بازنشسته می شن چه اصراریه دکتر قلابی استفاده شه مگه قحط الرجاله این مملکت حداقل برای حفظ ظاهر هم که شده یکیشون رو استفاده کنن به بعضی از دوستان هم توصیه می کنم انقدر حمایت کورکورانه نکنند مگه به شان مسئولی یا حزب یا گروهی بر می خوره اگر سوالی بپرسن ازشون یا حداقل انتظار رسیدگی ازشون کسی داشته باشه؟ (238470)
 
مدرک
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۲۱:۰۱:۳۳
سلام
آقایان اصولگرا اگر شما تخلفات رییس جمهور را اینقدر مهم می دانید چرا از او سوال نمی کنید وتذکر جدی نمی دهید ؟وقت و عمر ملت بازیچه نیست ...
اگر مدارکی کامل برای اتهامات خود به دولت دارید ، وظیفه شما (نمایندگان) و حق ما (ملت) است که به دولت تذکر جدی بدهید و اینقدر با ذره بینهای عجیبتان معایب دولت را در دهان بزرگ و آلوده دشمنان انقلاب نریزید. تا مدام آنها را با اغراض پلید خود آمیخته و در رگهای آرامش ملت بریزند و با ثبات در تنشهای داخلی به اهداف تفرقه انگیز و اسلام ستیزی خود برسند. (238471)
 
مقدم
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۲۱:۵۰:۴۰
با عرض سلام
جادارد نامه 211 نماینده محترم مجلس خطاب به رئیس جمهور درباره تشکر و قدر دانی از ایشان به خاطر انتخاب آقای به عنوان معاون اول رییس جمهور نیز در سایت قرار دهید .
باتشکر (238485)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۲۲:۰۰:۵۵
درود بر صداقت

با سلام خدمت شما

واقعا که چه روزگاری شده ،من خودم و همکلاسیهایم شب و روز نداریم . و د ر بدترین شرایط روحی و روانی از لحاظ سختی مطالب درسی روز دنیا در سطح دکتری و چاپ یک مقاله علمی درست به سر میبریم،ان وقت اقایا ن مقاله تقلبی
مدرک دکتری تقلبی
...
واقعا خجالت داره اون هم در مملکت اسلامی ......
دانشجوی دکتری دانشکده فنی دانشگاه تهران (238488)
 
عنایت
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۲۲:۰۳:۴۷
در نامه دکتر صحبت از ونکوور کانادا و دکترای حقوق شد یاد دوستی افتادم که دکتری حقوق واقعی دارند و در دانشگاه شهید .....هم تا 4 سال پیش حق التدریس مشغول به تدریس بودند که همزمان با تغییر کادر مدیریت از ایشون برای تدریس دعوت نمیشه ایشون هم به همراه خانواده به ونکوور کانادا میان و هم اکنون مشغول فروش بیمه نامه هستند. (238489)
 
65
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۲۲:۱۲:۴۳
اگر واقعیت داشته باشه کلکسیون دوستای اقای احمدی نژاد تکمیل میشه.
وااسفا که دروغ و تقلب وبی اخلاقی همینطور داره رواج پیدا میکنه و اون تمدن و فرهنگ دیرینه ایرانی داره به کجاها میره (238495)
 
مجید
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۲۲:۲۰:۵۲
آقا من اعتراض دارم. چرا آقایان از مدرک تقلبی کردان و ایراد می گیرند ولی هیچ واکنشی به تقلب واضح وزرای کابینه نشان نمی دهند؟ چرا شمایی که جریان کردان را به شدت پیگیری می کردید در برابر این دزدی های علمی ساکت هستید؟ چرا اخبار مربوط به تقلب های علمی همه به صورت خبر کوچک هستند و از هیچ استادی دعوت نمی کنید که این جریان تقلب علمی را به صورت صحیح و اصولی بررسی کند? آقای شهروی دو مرتبه تا به حال جواب داده اند و شما منتشر کرده اید ولی هیچ وقت از کسی از مدعیان تقلب دعوت نکرده اید که جواب بدهد؟ (238499)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۲۲:۲۴:۵۳
بنده درانتخابات نهم به اقاي احمدي نژاد راي دادم ولي با تجزيه وتحليل خودم به اين نتيجه رسيدم كه شعارهاي انتخاباتي ايشان ودفاع او ازولايت حداقل براي من با اعمال ايشان هماهنگ نديدم بلكه براي وحدت كشورم براي راه امام و ولايت يه مقدار نگرانم چرا چون دربعضي جاها بايد كل نظام دنبال ايشان بره والا حاميان خودشو هم له ميكنه از اصول انقلاب استفاده ابزاري ميكنه مشايي و وكردان نمونه اين ادعاست (238500)
 
آریو بختیاری
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۲۲:۵۴:۴۶
به آقای \"سعید امامی\":

جناب آقای خاتمی دکترای افتخاری اش را از دانشگاه \"سنت اندروز\" در بریتانیا دریافت کرد که در سیمای جمهوری اسلامی در همان سال ها پخش شد و همه هم دیدند! اگر داشتن دکترای تقلبی برای کردان و دوستان احمدی نژاد ایرادی ندارد ایشان هم با مدرک واقعی \"دکتر\" خاتمی هستند!

آقای خاتمی بابت مدرک دکترای واقعی خودشان از جایی حقوق نگرفته اند و در دانشگاهی تدریس هم نکرده اند و بابت دکترای واقعیشان پست و مقامی هم نگرفته اند!

به جای این حرف ها واقعیت امر را قبول کنید و برای مدتی هم که شده سکوت کنید! فکر می کنید اصولگرایان حامی احمدی نژاد اگر اصلاح طلبی با مدرک قلابی پیدا کرده بودند تا امروز ساکت می نشستند؟! سکوت کسانی که از زمین و هوا برای مخالفانشان با هر عنوانی \"پرونده سازی\" می کنند در این زمینه خود نشان دهنده ی استیصالشان از مقابله مثل است. از این نظر باید به اصلاح طلبان تبریک گفت! (238513)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۲۲:۵۹:۵۳
یاهو
ای کاش یک نفر در این مملکت سر بلند می کرد و می گفت که ما هم اکنون به کدام سو در حرکت هستیم. اخلاق، انسانیت، شرف، وجدان، صدافت، اخلاص، پاکی و... در این کشور که قانون اساسیش بر اساس دین مبین اسلام و تشیع پس از پیروزی انقلاب شکوهمد اسلامی تدوین و به تصویب و به آرا عمومی گذاشته شد و در همان اوایل انقلاب ملت به خیال اینکه در حال رفتن به سوی مدینه فاصله هستند و حکومتشان بر اساس حکومت مولای متقیان خواهد بود و با این تفکر که باید انقلاب اسلامی به جهان صادر گردد تا دنیای مادی به سوی دنیای معنوی تغییر جهت دهد و...ولی اکنون پس از سه دهه از گذشت پیروزی انقلاب ما به کدام سو در حرکت هستیم. در حال حاضر جامعه به جز دورغ، دوروئی، مکر، خدعه، نیرنگ و... چه می بیند؟ آن اهداف عالیه چه شد؟ چرا این کشور تمدن ساز اکنون در دنیا به یک نحو دیگری معرفی میشود؟ آیا انعکاس این حرکت ها در جهان به ویژه در نزد علاقتمدان به این انقلاب منفی نیست؟ در غرب برای یک قسم دورع برای یک مقام عالی کشور تا رسوا کردن وی به پیش می روند. مگر فراموش کرده ایم که ببل کلینتون بخاطر قسم دروع در دادگاه به چه سرنوشتی مواجه شد و دادگاه وی را به کجاها که نکشاند. اما افسوس در کشور اسلامی و مدعی قانون گرائی با چه افرادی مواجه می شود که نه به قانون احترام می گذارند و نه به علم و دانش. ای کاش عزمی وجود داشت تا حلوی این انحرافات گرفته می شد و نسل جوان و نوجوان کشور به آینده خود امیدوار می گشت. چه کسی در کشور می بایست به این گونه انحرافات و خلاف ها پاسخ دهد. (238515)
 
سيد
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۲۳:۱۱:۴۹
اقاي نادران سلام،
1-گرحكم شودكه مست گيرند....
2-چگونه است كه درزمان اقاي احمدي نزاد روي مدرك داشتن بعضي ها حساس شده اند،ايا در دوره هاي قبل ازاين دولت اين جورادمها نبودند؟يا بودند وامثال شماها حساس نبوديد؟ياترس از...نميگذاشت كسي حرفي بزند.
3-حدود10-12سال پيش دانش اموزي داشتم5سال بعدازدبيرستانش درجايي(پست بالايي درنفت)اورادكترخطاب مي كردند.گفتم:عجب!پس در5سال هم مي شود ليسانس وهم فوق ليسانس وهم دكترا كرفت.!؟
4-اقا جون پول باشدو(پ)ديكرهم ،باشد،دانشگاه ازادهم كه هست،پس اين همه گردوخاك راه انداختن ندارد!
5-اي كاش درد جامعه مامشكلش مدرك وبي مدركي باشد.درد درتقوي وبي تقوايي است.درددرعدم يكرنگي است ،برادرمن.! كجايندمردان بي ادعا؟
6-خدا كنداينقدر كه درموردمدرك حساسيددر مورد بيت المال و...هم حساسيت نشان دهيدوهمين گونه اعلام كنيد. (238520)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۲۳:۱۸:۳۰
تو مملکت ما یک آقایی با وضعیت مشابه 8 سال بر این جمهوری ریاست کردند و آب از آب تکون نخورد. پس به آقای نادران بگویید خیلی خودش رو ناراحت نکنه. حالا هم اتفاقی نمیافته. به جای اون به عنوان نمایندگان ملت، ساز و کاری رو تدوین کنند که از این اتفاقات در تمامی سطوح از کارمندان جزء گرفته تا بالاتر پیشگیری کنه. (238521)
 
shahriar
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۲۳:۲۰:۲۰
There is no such university as \"Belford\" university in Vancouver, Canada. Belford University is a website that grants online degree for money. They\'ll grant you any degree you want for money with different excuses. Someone should follow this up too. They are having government\'s staff to get degrees from such inversities and then call the \"doctor\". Please Please Please follow this up. Their website is www.belforduniversity.org
And also you can see that there is no address on Rahimi\'s letter for Belford University, it\'s such a shame and unbelievable (238522)
 
اکیر اصلانلو
۱۳۸۸-۰۷-۱۲ ۲۳:۲۲:۵۵
قابل توجه یکی از دوستان که با بی تقوایی کامل خبر دروغ منتشر نموده و مدعی است که خانم رهنورد همسر آقای موسوی هم مدرک جعلی دارد و همکلاس آقای کردان بوده است. خوب است ایشان بدانند که اگر چنین چیزی واقعیت داشت تا حالا وزارت علوم آقای احمدی نژاد این خانم محترم را بی آبرو می کردند. تازه خود آقای احمدی نژاد هم مدعی نشد که مدرک خانم رهنورد جعلی است بلکه وی گفت چرا زمانی که کارمند بوده همزمان هم مشغول تحصیل دوره دکترا بوده است. جالب تر از همه اینکه خانم رهنورد در دوره دولت نهم و وزارت آقای زاهدی به مقام استادی دانشگاه ارتقاء یافته است. خوب است در نوشتن اظهارنظرها منصف باشیم و با حب و بغض ننویسیم. (238524)
 
طه
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۰۰:۰۹:۱۱
سربچه راباشكلان گرم كن تا نهار از سرش بپره.خدا وكيلي مشكل مردم همين مدرك و...مشايي و و..چهارتا دور بري هاي رييس جمهور است.اين ها ازحق مردم مهمترند؟اخيرا (24/6/88 رییس جمهوردرمعارفه وزیر نفت گفتند: همه منا فع نفت باید به جیب ملت برود، آقای احمدی نژاد گفت : نمی توا نیم بگوییم نفت ما صددرصد به جیب ملت می رود ، چرا که بخشی از نفت به جیب ا فرادی می رود که ما می خوا ستیم از دست ا نها دربیاوریم...)-حالا يك سوال از اقاي نادران وامثالهم:چرا شماها انچنان كه دراين نامه حساسيت نشان داده ايددر مورد اينكه پول نفت به جيب چه كساني ميرودحساسيت نشان نداديد؟ودراين مورد قدمي وقلمي نزديد؟ايااقدام درمورد حل معضل اقتصادي اينگونه اي درچارچوب مسئوليتهاي امثال شما نيست؟ايا رييس جمهور دراين مورد خلاف كفته؟يا نه درست گفته اما بامنافع خيلي ها جور در نميايد وبايد ذهن مردم رااز ان منحرف كرد؟ايا مسائل اقتصادي وحق عمومي ملت به اندازه صحت وسقم يك مدرك ارزش پرداختن به ان ندارد؟باتشكر. (238539)
 
ایرانی
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۰۱:۱۴:۰۰
متاسفانه امروز آقایانی در پست مینشینند که هیچ چیز ندارند ای کاش فقط مدرک بود برخی ادب هم ندارند به نظر می رسد دکتر باید در انتخاب شخص سوم کشور حساسییت بیشتری به خرج دهد ما از دکتر انتظار داریم
لینک زیر در باز شناسی برخی کمک می کند
http://jahannews.com/prtftcdv.w6dexagiiw.html (238553)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۰۱:۵۸:۴۹
در جواب دوستمونکه راجع به دکتری آقای خاتمی نوشتن .جا داره بگم ايشون مدرک دکتر
ا شن رو جلوی دوربين های تعداد زيادی از خبر گزاری ها دنيا گرفتن . که باعث افتخار و سر
بلندی هم هست . همين مزو فشار تحريم ها رو کمتر کرد و اثر مثبت روی افکار عمومی دنيا
در رابطه با ايران داشت اونوقت شما ميگی جعليه مدرک ايشون.افرادی که چيزی برای
مطرح کردن ندارن سی در بی ارزش کردن دست آورد های ديگران ميکنن يا اينکه صدمات و خرابی های
ناشی از بی کفايتی خودشن رو گردنه دشمن خيالی در دور دستها ميندازن
در دولت نهم بارها
همگی ديديم.
.آقای رًيس جمهور اگر به فکر پيشرفت و سر بلندی ايران بودن مديران رو بر با تمام
دقت و بر اساس تواناي و لياقت انتخاب ميکردن نه براساس رفيق بازی بدم با تمام توان به جای اصلاح امور
به وارنه کردن ارزش های جامه بپردازن. که با اين ارزش های وارونه همگی ممتاز باشن. اين مسال کوچيک نيست
اگر يک لحظه تامل کنيد فقط بی علاقه بودن به سرنوشت مردم و کشور رو ميبينيد.
اميدوارم لااقل مجلس
به دور از وابستگی های جناهی با تمام توان از ارزشها و داشته های کشور دفاع کنه و جلوی پايمال شدن حق
مردم رو بگيره .
تداوم اين امر نابودی کشور رو در پی داره . اخلاقيت باور ها و ارزش های
يه کشور سرمايه اصلی اون کشور هست و نميشه اونو فدايه بمب اتم کرد
ما در مقابل شهدا در مقابل اون همه از بهترين های کشور در مقابل اميد ها و آرزو های
اونا که به خاک افتاد مسئوليم . اونها هرچی داشتن رو به اميده داشتن ايرانی اباد و آزادو سر بلند دادن
نه کشوری که اگه اسير دشمن نيستيم در کشوری اسير هستيم که آزادی توش فقط اسم يه ميدون هست.
و مردم انقدر توش تهقير شدن و احمق فرض شدن که عزت نفس مردم حتی
از 30 ساله پيش هم پاينتره . وارده وضع اقتصادی و معيشتی و عدالته اجتماعي هم نمی شيم.


با تشکر از سايت الف که در اين فشار ها اطلاع رسانی ميکنه (238560)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۴ ۰۳:۴۵:۱۶
مدرک دکترای افتخاری فقط به درد سر کوزه میخوره. طبق قانون هم هیچ کس نمیتونه بر اساس اون ادعایی داشته باشه و حقوق دولتی دریافت کنه. اگر اینطور بود که آقای هاشمی رفسنجانی، هوگو چاوز، و ژنرال مشرف هم باید خودشون رو دکتر خطاب کنن. چون همه شون حداقل 2-3 تا دکترای افتخاری رو دارن و در مقابل رسانه ها هم بهشون اعطا شده. (239060)
 
عبدا...
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۰۸:۲۹:۱۶
بگذاريد اين دولت خدوم كارش را بكند . اين مدارك حتي به فرض صحت نظر آقاي نادران مانع خدمتگزاري نمي شود . ايشان با مدرك ديپلم پست هاي بالايي را احراز كرده اند و آب از آّ ب تكان نخورده ،حالا كه ايشان يك بار تجربه مديريتي به همراه دارند مي خواهيد او را از كاروان پر سرعت دولت دهم كنار بگذارند. چرا نامه 200 نماينده حامي ايشان را روي سايت قرار نمي دهيد؟ (238579)
 
يه طبقه مستضعف
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۰۸:۳۲:۰۱
انگار ما ديگه هيچ بدبختي نداريم الا اينكه فلان آقا فوق ليسانسه يا دكترا
بابا خجالت بكشيد (238580)
 
ابوذر
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۰۹:۰۹:۴۸
بابا ول كنيد اين بيچارگان را هشت سال حكومت و سقفش 500 ميليارد دلار پول كه ارزش اين گير دادن ها را نداره تازه اگر كاري كردند كه بعدش هم بمانند اين ها همه پنجاه شصت ساله اند خود به خود بيست سي سال ديگه مي ميرند و ميروند پي كارشان چرا به اين مسئوليت هاي بيست سي ساله دنياي ناپايدار اينقدر گير مي دهيد (238601)
 
محمد.ش
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۰۹:۵۶:۰۰
دوستان عزیز
یه چتد وقت میشه تو مملکت ما همه داران یه طوری اعتماد مردم رو از بین مبرن..
که عوامل مختلفی داره
این موضوع واقعا صحت داره که یه سری افراد لیاقت بعضی از کارا رو ندارن( این افراد ممکنه از هر حزب و گروهی باشن) یه عامل دیگه پافشاری یه سری افراد به روی این مطالب/ و یه عامل مهمتر انکار این بی لیاقتی ازطرف یه عده دگه است
به هر وسیله بساط رسوایی .بی لیاقتی .دروغ و افترا به پاست....
نمیخوام بگم نباید به این موضوعات پرداخت ولی این مسائل باید به همراه استدلال منطق و پرهیز از پافشاری به روی اشتباهات باید باشه (238613)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۱۰:۱۰:۳۳
می دونید مجازات دروغگویی مقامات در کشورهای دیگر چیست؟
در مملکت اسلامی ما چطور؟ (238623)
 
سرخوش
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۱۰:۵۱:۵۶
امیدوارم این بار نمایندگان مردم وهمه مسئولانی که دراین قضیه میتونند کاری انجام بدهند دریغ نکنند وبحث مصلحت رو پیش نکشند.باید یک جایی به این دروغگوئیها جواب محکمی دادوباب تقلب روبست .اعتماد مردم به نظام بیش از آدمها ارزش دارد که متاسفانه با لجبازیها وندانم کاریها داره ازبین میره .مراقب باشیدکه:کلکم راع وکلکم مسئول... (238665)
 
a
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۱۱:۱۳:۳۱
جناب آقاي توکلي
با عرض سلام و ارادت به حضور شما عرض ميشود که مملکت ما را افردي اداره ميکنند که از کردانها و ها ضعيف ترند
متاسفانه در وزارتخانه ها ويا دانشگاهها افرادي بکار گمارده ميشوند که اصلا تجربه کاري ندارند
مثال ساده
فردي که ميخواهد بعنوان رئيس دانشگاه علوم پزشکي بشود لا اقل با نخست رئيس يک درمانگاه روستائي،رئيس يک بيمارستان 50 تختخابي ،مدير شبکه بهداشت ودرمان يک شهر کوچک ، مرکز استان و رئيس يک بيمارستان دانشگاهي و و رياست بخش ومديريت گروه را تجربه نموده باشد بعد بعنوان رئيس دانشگاه و برگزيده شود متاسفانه اکنون بيتجربه ترين افراد را براي پستهاي حساس انتخاب مينمايند و حال وروز مملکت به اين وضع در مي آيد شما هم ازجامعه بيخبريد و همه چيز را خوشبينانه ميبينيد مشکل ما کردان اين مشکل بطور وسيع و کسترده کشور ما را گرفتار نموده و شما که بايد چشم وچراغ مملکت باشد از يک هزارم آن خبر نداريد (238684)
 
فدک
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۱۱:۵۷:۵۳
نمایندگان محترم مگر همین شماها نبودید که پنج سال قبل صلاحیت را جهت تصدی ریاست دیوان محاسبات موردتایید قرار دادید چه شده است که حالا وجدان درد گرفته اید ؟ اگرچه شخص بنده به دلایلی از این انتصاب خشنود نیستم لکن بحث مدرک ایشان در این برهه چیزی جز بدبین کردن مردم نسبت به دولت عوایدی در بر نخواهد داشت هیچ چیز . (238716)
 
محمد عیون
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۱۲:۴۴:۲۲
با نام قارد قیوم
اولین نکته ای که در این مورد جرم محسوب میشود اینست که ایشان در جایگاهی قرار گیرد که شرط آن داشتن مدرک دکتری است و این انتصاب خلاف صورت گیرد .دوم مشگل اینست بر فرض که نیازی نباشد ولی فردی که منصوب شده در اشل حقوق و دستمزد با مدرک دکتری حقوق دریافت کند ولی اگر به کسی عنوانی بدهند همینطور که به خیلی ها داده شده است و از حساب وکتاب بدور است عنوانی داده اند ولی درلیست حوق و مدرک استخدام ایشان همان مدرک صحیح وجود داشته باشد مانع قانونی ندارد هرچند ممکن است از این عنوان برای گمراهی استفاده شود که آنهم جرم است .
پس اول لازم است آقای نادران نماینده عزیز ما این مدارک را ارائه نمایند تا سوء استفاده روشن شود .
دوم : روشن شود آیا این عنوان در زمان انتصاب ایشان در دیوان محاسبات چه وضعی داشته و مجلس به چه استنادی ایشان را در این سمت گماشته و با چه عنوان و مدرکی .
سوم : اگر اینها به عنوان تخلف ثابت شد مرجع رسیدگی به انها بازرسی کل کشور است که عجالتاً مدرک جعلی ندارند و به لطف خدا مدارکشان درست است .ولی در مجلسی که خیلی از آنها خودشان مدارک بدتر از جعلی دارند جای طرح این دعوی نیست .
اما نکته مهم اینست که مهم ترین وعده ریاست محترم جمهوری در انتخابات که تمام هزینه های مشگلات پیش آمده در انتخابات را همین مطلب باعث شد این بود که ایشان متعهد شده اند عدالت را برای همه یکسان ببیند و یکسان اجرا کنند ( دقت کنید هم ببیند و هم اجرا کنند ) پس لازمه اینکار اینست که توسط ایشان هم به این اتهام به دقت رسیدگی شود
نکته آخر اینکه ایجاد توهم و فضا سازی در جامع اگربه خلاف باشد جرم است از سوی هر کس باشد پس بهتر است اول آقایان توکلی و نادران ارائه مدرک نمایند چون بر مدعی لازم است ارائه دلیل و مدک نماید تا سپس ارکان جامعه به آن رسیدگی نمایند .
اما انها که انتظار دارند اگر یک فرد یک تخلف ساده مرتکب شد از همه حقوق اجتماعی باید محروم شود لحظه ای هم به خود فکر کنند و موقعیت خود و انهائی را که مورد حمایت قرار می دهند مورد مداقه قرار دهند تمام مشکلات حل خواهد شد . و الا در مورد کردان همینکه
هم اکنون به عنوان شاهد مدعا شما نام ایشان را می برید برای همه چیز کفایت میکند
ما که نباید توقع داشته باشیم ایشان را اعدام کنند. (238743)
 
محمد جواد
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۱۳:۱۲:۴۴
با تمام اين حرفها رياست جمهوري تاكيد دارد كه محمدرضا معاون اول احمدي نژاد دكتر است . در اين دو لينك متن خبرهاي روزهاي اخير سايت پرزيدنت رو ببينيد كه از عنوان دكتر براي استفاده كرده است:
پيام هاي تبريك دكتر احمدي نژاد و دكتر به مناسبت روز ملي چين
http://www.president.ir/fa/?ArtID=18085

پيام هاي تبريك رييس جمهور و دكتر به مناسبت روز ملي كشورهاي لسوتو و گينه
http://www.president.ir/fa/?ArtID=18104 (238766)
 
اسد
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۱۳:۲۴:۵۵
بنده یک پیشنهاد دارم:

باتوجه به اینکه دارندگان مدارک عالیه تقلبی معمولا به طمع گرفتن پست و وجهه اجتماعی بهتر در زمانی برای ان اقدام می کنند که ناشناس بوده اند و ممکن است به عقوبت مسئله نیز اشنا نبوده اند. ممکن است کسی بخاطر حفظ ابروی خود یا خانواده برای خودش جعل کرده استد. البته ایشان ممکن است که در اجتماع فرد قابل قبول و مفیدی باشد ولی به شدت از برملاشدن رازش در هراس است و چه بسا بجای پذیرش خطا حاضر است لاپوشانی کند.

پیشنهاد می کنم رسانه ها به مردم اموزشهای لازم در این زمینه را بدهند. ادارات صحت مدرک را کاملا بررسی کنند. به افرادی که اهتمالا مدرک ناصحیی دارند رسانه کنند که چگونه با حفظ ابرو خطای خود را جبران کنند.

و البته از سیاسی کردن جرم جعل مدرک جلو گیری چون باعث مغلطه یا فرار احتمالی فرد خاطی از مجازات می شود بلکه باید در فضای ارام و بصورت قضایی و جدی به ان التفات شود.

امیدوارم این پیشنهاد به ایجاد یک راه حل کار امد کمک کند. از الف برای چاپ ان نیز متشکرم. (238777)
 
ابرار
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۱۵:۴۶:۳۳
ببیند. همه افرادی که در بطن کشور های غربی. یعنی کشور های ابداع کننده امور علمی و ایجاد کنندگان علوم تخصصی . خودشان تحصیلات عالیه داشته اند . یا همه افرادی که در ایران عزیز تحصیلات عالیه دانشگاهی داشته اند بخوبی میدانند که مدارک دکترا یا Degree Of Doctorate Of Philisophy در هر رشته ای علمی . از نجوم و فیزیک و حسابداری و حقوق و فیزیوتراپی و آمار و فلسفه و حتی داندانپزشکی و چه و چه چه .... معنی عملی اش به زبان انگلیسی .یا در واقع . به زبان ایجاد کنندگان چنین مدرکی . یعنی دکترای فلسفه . دقت بفرمایید .فلسفه . بلی . فلسفه . در هر رشته تخصصی خاص . نه چیزی کمتر . نه چیزی بیشتر .
حال چه دکترای فلسفه در فلسفه .یا . دکترای فلسفه در جامعه شناسی یا دکترای فلسفه در فلسفه جامعه شناسی . یا دکترای فلسفه مثلا آمار . حقوق . زیست شناسی . مهندسی ترافیک . دندانپزشکی. حسابداری . دندانپزشکی . پزشکی . مامایی. تاریخ . ادیان. تاریخ ادیان . فیزیوتراپی. ..... چه . چه . و چه.
دکترای فلسفه یا Phd در هر رشته ای در غرب . یعنی کشور های ایجاد کننده چنین مدرک تحصیلی علمی . چیزی بجز به معنای مدرکی علمی تخصصی , آنهم در رشته فلسفه و در موضوعی خاص بیش نیست .
این مدرک به افرادی که علاقه مند به ادامه تحقیقات علمی و دانشگاهی یا بعضا صنعتی خود . آنهم در دانشگاه . نه در جای دیگر . در رشته ای خاص هستند . داده میشود .
در غرب افراد دارای این مدرک تحصیلی هم فقط حق دارند در محیط دانشگاه . دقت بفرمایید . فقط در محیط دانشگاه . نه در بیرون دانشگاه . از لقب دکترای فلسفه یا Phd خود استفاده کنند .
خلاصه استفاده از لقب دکتر برای شخص دارای دکترای فلسفه در بیرون از محیط دانشگاه به دلایل بسیار زیاد . از جمله امکان ایجاد شبه در میان مردم عادی جامعه . یا امکان ایجاد تلقی اشتباهی مردم عادی از شخص دارای مدرک دکترای فلسفه با فردی که در یکی از رشته های پزشکی مانند پزشکی عمومی . دندانپزشکی . روانپزشکی . جراحی . جراحی اطفال . ارتوپیدی . فیزیوتراپی . قلب و عرق . مغز و اعصاب . پزشکی اطفال ......و و و . یا امکان سوء استفاده اجتماعی شخص دارای مدرک دکترای فلسفه . و دلایل دیگر . نتنها ابدا و اکیدا مجاز نیست . بلکه جرمی جدی نیز تلقی میشود .
متاسفانه در عرف مدیریتی ایران عزیز . بخاطر آزادی بسیار غلط , استفاده از واژه دکترا . آنهم بطور عمومی و در سطح عمومی جامعه . بخصوص برای ایجاد پرستیژ کاذب یا بقول معروف کلاس آمدن . جو کاذب مدرک گرایی و القاب پرستی را در سطح جامعه رواج داده است .
اینهم مطلبی نیست که بعد از انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت جمهوری اسلامی ایران عزیز ایجاد شده باشد .
سنتی است بسیار غلط و برخلاف عدالت انسانی اداره امور انسانی و اجتماعی و مدیریت سیاسی و انسانی هر جامعه . در هر کشوری . از جهان متمدن . از جمله ایران عزیز .
اتفاقا سنتی است بسیار غلط و عوام فریبانه و بر خلاف معیار های عادلانه اسلامی برای اداره عمومی هر جامعه ای در جهان . از جمله ایران عزیز.
سنتی که متاسفانه جمهوری اسلامی ایران عزیز همانند بعضی دیگر سنت های غلط . آنرا از زمان طاغوت به ارث برده است .
سنتی بسیار غلط که ممکن است در سالهای بعد از اتقلاب اسلامی و به دلایلی نامعقول سرعت گرفته باشد .
سنتی که باید برای به زباله تاریخ سپردن آن چاره ای اساسی . آنهم با سرعت اندیشید.
ابرار (238873)
 
gheseh
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۱۵:۵۰:۴۰
Following all the comments makes me sick to see how some people argue and defend this crazy system in Iran. First of all even if the position doesn\'t require a PHD degree, why in God\'s name should a man lie about it? and when he does shouldn\'t we all ask ourselves how trust worthy this man is for the office?
Piece of advise to all of you who won\'t think removing this man wouldn\'t help and they\'ll put someone exactly the same in his position. You should then go out and expose the next one as well, you shouldn\'t give in for corruption of the government. Look at your kids, your children the young generation and learn. They\'re admired for their bravery and courage not for walking out in the streets and get shout, but for the simple fact that they still ask where is my vote? they still require an answer to their question. that\'s what everyone should do, if the Parliament give up nail them to a corner as well. A deceptive and cheater is not qualified for such an office. the same goes for the selected president of Iran.

Learn from young people of Iran and kick this guy out of the office! (238875)
 
abrar
۱۳۸۸-۰۷-۱۴ ۱۳:۴۱:۵۲
Jast. wait a minute . come down from your high horse and lets ride together.
First of all. the issue here is not who has got what qualification and who hasnt .Who has lied and who hasnt.
In politics around the world who doesent lie? Just look at the politicians where you are in the west. Dont they lie? Did Bush not lie? Did Clinton not lie? Dont most of them lie ?
As far as writing perscription for the people of Iran . Who are you or any body else for telling people of Iran what to do ? you can only say what you think of things or What ever is your opinion about things . Thats all.
people of Iran specially the Youth in Iran dont need your advice. They know themselves what is it they want and how to achieve that.
One thing is very clear . Which is. What it is that people like you are after in Iran . Change of regime in Iran and replace it with some sort of Western Liberal Democratic Regime .
Well here is a news for people like of you. You are not going to get . Why ? Because if you lived Iran and you dont . You would Know that you would have to get passed millions of young and old people who love and value the Islamic Regime in Iran. Thats not going to be easy for people like you ? Is it ?
For your information Iran is not Iraq . Iran is not Afghanistan . That is the hard fact , for people like you to take . But it is a fact. you just have to try to learn to live with it.
Abrar (239227)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۱۷:۰۸:۲۷
خودمونیم این هم خودش یک چیزی است .شش ماه با مدرک کردان چندماه با نمیدانم چی مشایی چندماه با مدرک چند ماه با یک چیز دیگر به همین سادگی یک ماه یک ماه از چهارسال کم میکنیم .آخر سر ما ملت بیچاره می مانیم با مشکلاتی که تصور می شد اگر به آقای احمدی نژاد رای بدهیم ایران را گلستان خواهند کرد. (238909)
 
سيد
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۱۷:۲۴:۰۲
اقاي توكلي به شما ودوستانتان خدا قوت وخسته نباشيد عرض ميكنم .ازاين كه سعه صدر داريدونشان دادايد ازاد انديش هستيد وهمه نظرات را ثبت مي كنيدممنونم.چرااين رامي گم بنده همين نظرات كه براي سايت الف درزمان هاي مختلف فرستادم بدون كم وكاست در نظرات اورده ايد.ولي همين نظرات رابراي دوسايت(ت-خ)فرستادم ،ولي متاسفانه دريغ از ثبت حتي يكي از ان ها. به هر صورت متشكرم. مي دانم شما منتظر احسنت شنيدن ازخوانندگانتان مانند بعضي هانداريد.اما،من لم يشكرالمخلوق لم يشكرالخالق، بنده را به اين نوشته واداشت.هرچندكه ازانتخاب بعضي مطالبتان وپرداختن دامنه دار به ان سخت معترضم.ودرنظرات هم اشاره كرده ام كه مسئله هاي مهمتري استكه اصلا شما به ان بصورت حتي يك تيتر خبري هم اشاره اي نميكنيذ.! موفق باشيد (238917)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۱۷:۳۸:۴۵
رييس دانشگاهي كه اين فرد در آن تدريس مي كند بايد پاسخگو باشد. (238922)
 
مختاري
۱۳۸۸-۰۷-۱۳ ۱۸:۵۷:۱۶
فرض کنيد يک نفر رفته و گواهي اشتغال به کار از درخواست کرد و گفته که آنرا به فلان دانشگاه مي خواهد ارائه دهد طبيعي است که او امضا مي کند . مثل گواهي اشتغال به تحصيل . اين يک رسم است . واقعا که شما براي چه اينقدر بي انصافي مي کنيد . (238942)
 
هومن
۱۳۸۸-۰۷-۱۴ ۰۳:۰۸:۳۳
جناب توکلی سلام

آرزومند سلامت و موفقیت امثال شما عزیزان هستم که در پی تحکیم \"قانونمداری\" در این مملکت هستید. امیدوارم روزی را شاهد باشیم که \"قانون\" فی نفسه محترم شمرده شود و شکستن آن چون بالارفتن از دیوار مردم باشد. من هم از افرادی هستم که باداشتن مدرک تخصصی بسیار سطح بالا هم اکنون در خارج از کشور منتظر زوال نیرنگ در مرزوبوم خود و بازگشت برای ادامه ی خدمت در آنجا هستم.
برادر ارزنده! آیا فکر کرده اید که اگر در خانواده ای یکی از فرزندان بیش از حد شیطنت کند، از مادر و خواهر و برادران کاری ساخته نیست و در چنین شرایطی نقش پدر است که سرنوشت ساز است؟ آیا ما بی پدریم یا پدرمان ناتنی است و خود نیز مشکل دارد؟

بااحترام - هومن (239054)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۴ ۰۷:۲۰:۳۰
من دارم به این نتیجه میرسم قانون برای ادم های ضعیف فقط اجرا میشود .

در این مملکت هیچ مس نیست جلوی این هم بی قانونی را به گیرد

یاد حرف پسر مطهری افتادم که کفت بر اساس مصلحت رای دادیم حالا هم بر همین روش حکومت کنید (239070)
 
یکی از دیار تربت
۱۳۸۸-۰۷-۱۴ ۱۳:۲۲:۰۱
البته باید به این نکته توجه داشت که صرف داشتن یا نداشتن مدرک دکتری اهمیتی ندارد و مهمتر از ان بحث لیاقت و توانایی فرد و دروغ گفتن و بازی با فهم و شعور مردم است. (239220)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۷-۱۴ ۱۴:۲۴:۰۶
واقعا منظق بعضي از اين طرفداران پر و پا قرص ........ جالب است. يك نفر در بالا ميگفت لازم نيست كه معون اول حتما دكترا داشته باشد! آقاي احمدي نزاد دوست داشته يك زير دكتر براي اين سمت منصوب كنه.
آقاي بدون تعصب و منطقي! كسي نگفت ايشون چرا دكتر نيست. ميگيم چرا مدرك جعلا ميكنن. ميگيم يك خاطي و متخلف كه چه بسا الآن به خاطر جرمش بايد مجازات شود. به پست و مقام بالا رسيده است.
كمي تعصب را كنار بكذاريد. لطفا (239252)
 
غ . میرجلالی
۱۳۸۸-۰۷-۱۴ ۱۴:۵۵:۳۴
آقای که دروغ گفته چیز عجیبی نیست چون متاسفانه آنقدر بازار دروغ در دولت داغ است که اینگونه امورعادی شده است و دروغ به حلییت رسیده است!, البته کسی هم بنا نیست کفن ببوشد!. انچه جای تامل و نگرانی است امضا آن 200 نفر نماینده است که اقای را تایید کرده اند.آنها هم بعله! (239272)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۴ ۲۰:۱۹:۴۳
هــــــردم از ایـــــــــــــــــن باغ بـــری مــــــــــــیرســـــــــــــــــــــــــــد.......! فقط مونده عباس آقا بقال محله ما بی خبر مونده باشه که اون هم ان شا الله به لطف الف با خبر شد. (239404)
 
جوان سنندجی
۱۳۸۸-۰۷-۱۴ ۲۰:۲۹:۳۴
درود برشهامت وجسارت جناب نادران به عنوان یک شهروند کرد به این نماینده ملی و جسور افتخار میکنم امید است تاحصول نتیجه گیری کامل موضوع پیگیری شود ودرپاسخ کسانی که می گویند مسایل مهمتر جهت پیگیر ی موجود است باید گفت که نباید چشم به موارد روشن جعل وتقلب بست واکنون میزان پایبندی نمایندگان به سوگند درخصوص نگهبانی ازحقوق مردم روشن می شود باز افرین به این همه افشاگری وتیز بینی جناب نادران (239407)
 
عدالتخواه
۱۳۸۸-۰۷-۱۴ ۲۲:۱۲:۴۸
سلام

چن خواهش از چن نفر
1)از مسئولین دفتر مقام معظم رهبری اگر اهل محیط مجازی باشند خلاصه ی گزارش فوق را بخدمت آقا برسانید\" ملت خواهان عدالتند\"

2)از سایت الف خواهش میکنیم تا خشک کردن ریشه ی این بی عدالتی پیگیر قضا باشند

3)از دوستانی که کامنت میگذارند خواهش میکنم خلاصه و مفید بنویسند

4) سازمان بازرسی از خواب بیدار بشوند به خصوص اردبیلی هایی که در آن سازمان ند و بخاطر مدرک جعلی خواهرزاده اش بدست نیامد چن نفر گرفتار کردنند

).......... (239431)
 
۱۳۸۸-۰۷-۱۵ ۱۷:۴۵:۵۱
سلام.
من از منتقدان سرسخت دولت هستم.
اما به خاطر اینکه انتقاد ها باید محکم و مستدل باشد فقط خواستم خدمتتان عرض کنم که در دیکشنری WordNet 2.0 از نرم افزار Babylon 8، برای هر دو عبارت «LLD» و «Doctor of laws» علاوه بر معانی ذکر شده معنای «درجه افتخاری حقوق» هم آمده است.
متشکرم. (239816)
 
sina
۱۳۸۸-۰۷-۱۵ ۲۱:۳۶:۵۴
People like Ahmadabad and his team are symbols of ignorance in the world.

All god\'s prophets have warned us about ignorance which in reality is what the \"devil\" (sheytan) represents.
Not knowing and not wanting to know.

I am sadden that how acceptable ignorance has become in the Iranian culture.
I only pray for us (239862)
 
مرد پارسي
۱۳۸۸-۰۷-۱۸ ۱۰:۲۴:۱۳
خيلي جالبه...
من هفته پيش شمال بودم، در شهرهاي کلاردشت، چالوس، نور، نوشهر، و ساير شهرهاي نزديک به اين منطقه، يه همچين بنرهايي در تبريک مقام جديد ديدم، البته نکته جالب اينه که مربوط به تبريک انتصاب مديرعامل گروه خودرو سازي سايپا مي شد. و اين هم نمونه‌ي ديگري از مد شدن اينگونه خود تبريکي‌هاست (240400)
 
دلسوز
۱۳۸۸-۰۷-۲۱ ۰۹:۱۰:۲۷

من فکر می کنم راست گویی خیلی مهم ولی چیزی که مطرحه اینه که خیلی ها رو

ما میشناسیم که یا پولی یا تقلبی یا با پارتی بازی و بدون کنکور و..... مدرک گرفتن

حالا مدرک داشتن ملاک هست ولی نه انقدر که کار کردن و لیاقت و استعداد مدیریت

داشتن و مومن و انقلابی بودن و احساس مسئولیت در قبال نظام کردن اهمیت داره.

بیایم به جای اینکه وقت و انرژی و منابع مالی رو صرف این حرفا کنیم صرف بررسی

توانایی و... مدیرها بکنیم و ازشون ایراد کاری بگیریم . من با دروغگویی و....اصلا .

موافق نیستم ولی فکر می کنم اگه بخواهیم اینطوری پیش بریم بیچاره میشیم . تازه

ما خودمون می شناسیم کسایی رو که مدرک راست راسکی دکترا هم دارن ولی کار

بلد نیستن و روحیه مدیریتی ندارن . حالا اگرم واقعا براتون مهم و قصد خیر دارید

مسئله رو با آرامش و بدون اولویت دادن نسبت به کار های مهم تر و با هماهنگی با

قوه قضائیه حل و فصلش کنید و بیخودی به خصوص تو این دوره زمونه قاراشمیش فضا

رو ملتحب تر نکنین .یه چیز دیگه هم که هست اینه که هیچ کس کامل نیست و

تصمیم گیری های همی ما تو زندگیمون فقط بر اساس سبک سنگین کردن نقاط قوت

و ضعف مسئله است. ممنون (241278)
 
۱۳۸۸-۰۷-۲۲ ۰۸:۴۱:۵۷
جناب آقای توکلی هم این آقا و هم دکتر تقلبی قبلی ازمنسوبین 2 رئیس فعلی و قبلی مجلس شورا می باشند با همین مدرک دکترای تقلبی شان چرا آنوقت شماها سر و صدا نکردید وحدت شرایطی دارد و هردو طرف باید برای مصالح ملت انعطاف بخرج دهند نه اینکه شما با مچ گیری بخواهید طرف را بسوی فرد دلخواه هدایت کنید (241721)
 
شاهد
۱۳۸۸-۰۷-۲۶ ۰۷:۴۷:۴۰
آقا يا خانم ناشناس

با سلام
ببخشيد سئوالي دارم. شما كار و زندگي تان شده همين كه فقط در الف كامنت موافق دولت بگذاري؟آنهم از نوع بي منطق و كيهان مآبانه؟
حقير هر وقت كه هر يك از مقالات اين سايت را مرور ميكنم به نظرات بي پايه و منطق شما بر مي خورم .البته نظر شما هرچه باشد محترم است ولي خواهش مي كنم به اندازه يك سر سوزن انصاف و عدالت و مهرورزي هم چاشني آن بفرماييد.بالاخره جنابعالي و همفكران شما دم از دولت و رئيس مهرورز آن ،كابينه كاردان ، شايسته سالار(بخوانيد كردان، ، مشايي و .....) مي زنيد.مقداري از اين ادعا ها ثابت بفرماييد.
تعجب مي كنم چگونه است كه هر آنچه در نقد (حتي از نوع سازنده آن) اين كابينه گفته شود توسط شما و امثال شما تكفير مي شود! آيا آقايان (نعوذ با.... )معصوم هستند؟ يا كفر مي شود اگر كسي به بند كفش آقاي مشايي بگويد : بالاي چشمت ابرو؟!

البته مخاطب حقير شخص جنابعالي نيست بلكه يك جريان و يك تفكر متحجرانه و (متاسفانه) جاري در كشور است كه خود را امام معصوم(ع) و منتقد خود را يزيد ملعون مي انگارد.

بياييد عقده ها و تنگ نظري ها را دور ريخته، براي سربلندي و افتخار جمهوري اسلامي ايران دست به دست هم دهيم. موفق باشيد. (242876)
 
جواد مهربان
۱۳۸۸-۰۸-۳۰ ۱۳:۵۳:۴۹
نظرات همگی دوستان و عزیزان بجای خویش زیبا وقابل بحث است. اما بعضی از

دوستان از دایره عدالت خارج شده اند که باید مراقب باشند.

اما در رابطه با موضوع متاسفانه در کشور ما همیشه کمیت فدای کیفیت شده

است که در زمینه تحصیلات و مدارک تحصیلی هم به همین منوال است. اگر یک

بررسی کلی ومقایسه ای انجام شود ایران به لحاظ نسبت مدارک تحصیلی به

جمعیت جزو 10 کشور اول دنیاست اما خروجی اش چیست . اقتصاد بیمار,فرهنگ

خالی از محتوا,صنعت خالی از کیفیت وتوان مقابله با رقبا و......

البته همیشه استثناء و جرقه هم هست. ولی آنهم بجایی نمی رسد.

مدتی پیش مجلس مصوب کرد که مدارک مدیران کشور از سال 64 به بعد بررسی

شود. نتیجه حاصله چه شد. بگفته مسئولین وقت فقط چند وزارتخانه نه چندان

حساس آنهم بصورت ناقص همکاری کردند. آنوقت اینگونه مسائل واخبار وگزارشها

نمود عینی پیدا می کند که اگر بنا به شفاف سازی وشایسته سالاری و شایسته

گزینی باشد کشور دچار قحط الرجال مدیریتی شده ومجبور به واردات مدیر شایسته

با مدارک قانونی وصحیح می شود. (252802)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.